reede, 30. jaanuar 2009

Sussid püsti



Nagu minu puhul oodata võib, olen õppimisega lootusetult hiljaks jäänud. Ma püüan ennast parandada, seni marginaalsete tulemustega. Hetkel 15 min paus, teen endale värske tee. Ja siis vana, õigemini uue hooga edasi.

The Prodigy - Poison ... ajee!

Ja inglise keelne "POWER SERIES!!!" kõlab minu meelest palju paremini kui me oma maa keelne "astmerida". Üks vihjab jõule, võimukusele, raskele kidramängule, teine... trepile. Või heliredelile.

Optimistlikult panin kella poole kaheksaks helisema, lootuses et ehk õnnestub vahepeal silm tunnikeseks looja lasta.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

See on sõltumatute Šveitsi instituutide poolt teaduslikult tõestatud, et "hakkan nädal enne eksamit õppima" EI TÖÖTA.

Need, kellel töötab (ei ole au ühtegi tunda), on teiselt planeedilt.

Edu õppimisel. Endal on sama tee ees, küll aga palju humanitaarsemas valdkonnas ja teisel kursusel (loe: olen harjunud).