neljapäev, 8. jaanuar 2009

Pisut surnud.

Ikka mul kurat õnnestus aega valesti arvestada. Algebra & Geomeetria ei lähe nii kiiresti kui võiks arvata, osaliselt teatud sisseharjunud vastumeelsuse tõttu sellega tegeleda. Kui ma sellega tegelema pean, ja mitte liiga suurtes kogustes korraga, siis... see ei ole väga igav tegevus, teatav selline Warm&Fuzzy™ tunne tekib kui pärast pooltteist lehekülge absull sodi, millest keskmine kõrvaltvaataja esmapilgul mitte mõhkugi ei jagaks, saad teada et jah, tõesti, |A||B|=|AB|, ning suudad ka põhjendada, miks see nii on, miks iga võrdusmärk selles sodis kehtib, miks maatriks selline on ja mitte teistsugune, ja miks seda omadust üleüldse vaja tõestada on.

See ei ole tuupimine, õnneks. Siin on kõik enam-vähem loogiline, ehki loogika on mitte väga mõistuslikku, vaid rohkem matemaatilist laadi, a là mees pole naine mitte sellepärast, et tal püksis midagi ülearu ja särgi all puudu on, vaid sellepärast, et ta tuleb linna sellest osast, kus naisi pole.

Niih... Ajukäärusid jälle korra sirgemaks lastud, nüüd tagasi uurima.

PS: Aga fakt on see, et mul on peavalu.

PPS: Heh... Kõige parem matmaatiline tõestus, mida ma näinud olen :D
  • Järeldus 9.5. Lineaarselt sõltumatu vektorsüsteem ei sisalda nullvek-
    torit.
  • Tõestus: Ilmne. MOTT ---Parringu konspektist

    PPPS... PMS. Ma keeran magama. Selge on see, et lootused homme eksamit ära teha on nigelavõitu. nujh8778igrrrrrrrrrrrr. Peab järgmisteks eksamiteks tublim olema.
  • Kommentaare ei ole: