teisipäev, 6. jaanuar 2009

Joodik

Tuleb välja, et mina, oma küllalt tagasihoidlike joomakommetega, olen oma maksa ära joonud :D

Okei, pisut kerin tagasi:
Oma sünnipäeva aegu oli mul palavik, kõrgemat sorti. Käisin arsti juures. Andsin vereproovid. Selle peale öeldi, et muidu okei, aga maksaga on midagi lahti. Kutsuti nädala pärast kordusproovidele.

Täna sain selle tulemused kätte. Tuleb välja, et ehkki mul mingit tõsist haigust nagu hepatiiti v muud sellist jubedust, mis naha ja *khm*fekaalid*khm* kollaseks tõmbab, ei ole. Aga mul soovitati kuuks ajaks igasugusest alkoholist hoiduda ja mingeid käsimüügi maksavitamiine võtta üks kuur. Ja kuu aja pärast uuedanalüüsid anda. Ma pean nüüd uurima mis selle vitamiini nimi oli...

Ma arvan oma osa oli seal selles (ja arst küsis ka, ainult et ma andsin talle pisut vale inffi täiesti kogemata... ma unustasin, et mu sünna oli ka samal nädalal olnud), et ma eelneval nädalal olin kokku ca. 4 liitrit erinevat lahjat alkoholi joonud (2 õlut näiteks eelmisel õhtul enne vereanalüüsi andmist :D, alko-, mitte vereproov), ja et esimesed analüüsid olid paratsetamoolimõjude tõttu halvad. Aga noh, mis siis ikka. Arvan, vaatan selle asja täies ulatuses Merelahe Perearstikeskusega läbi, siis kolin mõnele Tartu perearstikeskusele ümber...

Perearstidest rääkides, tartlased, kas on soovitusi? Eba-soovitusi? Tean, et arste on erinevaid. Nii et uus riääliti shõu: "Kes tahab saada lauriarstiks" kus tartlased saavad hääletada, kes on väärt arst, ja kes seda mitte pole. Auhinnaks haigekassa papp ja minu meeldiv iseloom kliendina.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Selle arsti juurde ei soovita kolida, kelle juurde enamik üliõpilasi sokutatakse (või vähemalt vanasti käis see nii), ta on patsientidega hirmus ülekoormatud ega jõua kellelegi eriti tähelepanu pöörata. Miidla-Leitu oli vist või midagi sellist.
Mul endal on tuttav perearst, temaga on lihtsam asju ajada kui selle üliõpilaste massiarstiga, aga ei oska öelda, kui suur osa paremusest tuleb tutvusest. Kui tantsima tuled, siis võin pikemalt seletada.