reede, 23. jaanuar 2009

Laiskusest

Soovitus eluks: Ära ole laisk, kui midagi teha vaja, siis viitsi see ära teha. Sest sodi tuleb ainult juurde, ja iseenesest ära ei kao kuskile.

Otsus selline: Algebra ja geomeetria läheb mul sel semestril kordamisele. Ja kõrgema mati eksami kavatsen ma korralikule tulemusele teha. Mõlemat püüda oleks raske. Kui ma teeksin AG eksamit, siis tähendaks see, et materjali korralikult läbi võtmiseks peaksin ma siit sinnani algebrat õppima. AG ja KMati järeleksamite vahel on ainult 2 päeva, millest esimese ma kudeksin maha (pärast eksamit on mul regulaarselt peavalu olnud).

Lugesin just, et Madli keskmine sel semestril on 4.5. Minul on hetkeseisuga tublid 0.0, kuna ainus aine, kus hindeline tulemus on sisse kantud, on AG, milles ilutseb F.
FMP-st on tnslt C, KMat... oleneb, aga aritmeetiline maksimum on C.

Niipalju olen ma igatahes saavutanud, et kui ma arvutiga laua taga istun, siis pole mul enam refleksi aeg-ajalt DA-d surfata või lambist õppimine sinnapaika jätta ja blogis mingit pikka-laia filosoofiat arendada (Kirja läheb sest nagunii väike osa), selleks on eraldi aeg, kui läpa süles ja süli diivanil vedeleb. Nüüd on eesmärk läpa nii vara hommikul kui võimalik laua peale saada (10-12, oleneb ärkamisajast), edasi on lihtsam :D

Kommentaare ei ole: