esmaspäev, 7. juuli 2008

Sisseastumisavaldused, 1/2

Niih. TTÜ-sse olen ma nüüd kandideeritud, Mehhatroonika ning Informaatika alale. Tartu ülikooli avaldused võtan hiljem ette.

Tegin mõned karjääritestid. Need on kõik minu isikuomaduste suhtes ühel nõul: "See tüüp on veidrik." Ma saan kõrged punktid kahes äärmuses:
  1. artistlik, kunstikalduvustega tüüp ja vabamõtleja, püsimatu tross, kes ei taha reeglitest piiratud olla, ei talu pinget, on laisk ning kipub aeg-ajalt spontaalselt lollusi kokku keerama, ning
  2. metoodik ja intellektuaal, kes teeb kõike kaalutletult, on hea mehhaanikas, infotehnoloogias, astrofüüsikas ning ahvifekaalide ning õietolmu vaheliste tundidepikkuste reaktsioonide uurimises elektronmikroskoobiga.

Mhjaa, mul on kullaterad vanemad. Nad ei olnud arvestanud, et ma võin ka Tartusse minna. Ent nagu mulle teatavaks tehti, ei ole nende poolt piiranguid, ning et ma pean tegema seda, mida tahan. Tahaks ainult loota, et endal kunagi õnnestub nii hea isa olla...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hmm, kas sina tõesti kujutasid ette, et meie vanemad hakkavad sind kuidagi keelama või piirama??? Minu jaoks on hoopis üllatav, et nad ise Tartu peale polnud tulnud.

Madli ütles ...

Laur, kui sind ikka reaalained tõmbavad, siis mine ikka TTÜsse... mul jääb küll süda verd tilkuma, aga Tartusse on mõttekam tulla humanitaar-, loodus- või arstiteadusega seotud aineid õppima