reede, 18. juuli 2008

Sisseastumine 2/2

Nunih. Kui ma mingil põhjusel ei lähe Tartusse, siis on mul nüüd igal juhul koht TTÜ-s olemas. Täna kinnitasin ennast Mehhatroonika erialal õppima tulejaks. Arvasin, et see ala meeldib mulle informaatikast rohkem, kuna olen alati olnud rohkem kätega tegija. Ehkki jah, mul on 20-ndani võimalus veel Informaatikale üle minna, nii et kes teab.

Põhiliselt on tõsi see: Ükskõik mis erialaga tegu, spetsialiste kes on omal alal kodus on alati vaja ja nad on alati kõrgelt hinnatud.

Tartu asju hakkan homme vaatama, siis hakkan ka lahendama probleemi, kus seal elada-olla. Täna sain teada, et meid koguneb sinna päris korralik punt häid inimesi: Erik, Hanna, Madli, Maris ja mina. Peaks kõik kokku võtma ja katsuma selle orgunni kuidagi kamba peale lahendada.

Praegu ei viitsi rohkem kirjutada. Tõenäoliselt tuleb Sisseastumine 3/2 pärast seda, kui olen ainevaliku ära teinud. Hetkel on vaja õlu külmast välja võtta: Saunaminek!

Kommentaare ei ole: