esmaspäev, 28. juuli 2008

Kahte sorti inimesed

Wulffmorgenthaler.com

Rohkem polegi vaja öelda.

In other news: ostsin läpaka.

Samsung R55 + AVerMedia TV-kaart (millega mul vb midagi teha ei ole ja mille ma seega maha saan lükata)
CPU: Core 2 Duo T5600
Mem: 2GB DDR2
GPU: nVidia Geforce Go 7600
HDD: 120GB (vähe? mul on 500 GB väline, mille peal pahna hoida)
Ekraan: 15.4" Super-duper-hyper-glossy-shit. Saab peeglina kasutada... mulle ei meeldi, aga polnud mõtet sellepärast vinguda. Pealegi, siis ei sega külje pealt tulev valgus nii väga.
Keyboard: läbi ei vaju, aga CTRL on ikka vales kohas. Pluss, see on inglise asetusega... meh, nagunii klaviatuuri ei vaata trükkides.
Kott: Mugav.
OS: Vista Home Premium. Ma annan sellele ausa võimaluse, proovin seda pisut aega, kui nädalase kasutamise peale üle viskab, vahetan XP vastu ära. Kui ei, jätan peale ja ei tee enam lambist maha, nagu seni. (Vihje: selle pinda käiva turvaküsimuste näkku loopimise saab välja lülitada... ei ole väga raske üles leida).

Ühesõnaga, baibai paberkonspektid (v.a. trükitud versioonid).

Kommentaare ei ole: