kolmapäev, 18. juuni 2008

U2 - Elevation: "WOOHOO!"

Noninoninonii, eksamitulemused on siis käes nüüd. Järgnevus selline (tegemise järjekorras):
  • Keemia: 79
  • Saksa keel: 85
  • Kirjand: 84
  • Inglise keel: 84
  • Matemaatika: 93
  • Füüsika: 89


Ühesõnaga, ma olen praegu suht sillas. Eriti füüsika pärast, mille suhtes ma kõige pessimistlikum olin.
Probleem on selles, et see jätab mulle liiga palju valikuvõimalusi. Kui väga paljud (mitte küll kõik) teed on lahti, läheb õige otsuse tegemine ekspote... eksponets... eksponentaal... järjest raskemaks. Aga liiga palju ma vinguda ei saa. See on parem, kui olukord kus siht silme ees, kuid tee eksamitulemuste tõttu püsti ees.
Hõbemedal lisab veel võimaluse ilma igasuguse konkursita Tartu Ülikooli astuda. Kas tõesti on kunagisest kuulsast koolis saanud koht, mis peab selliseid trikke tegema, et õpilasi saada? Või on see siiski tark tegu, lootuses, et medalistid on võimelised igal juhul läbi lööma? Ka esimesel juhul ei saa tegelikult kooli süüdistada, hetke majandusseis + hariduse rahastusskeem meie koolides + raffa jätkuv tallinniseerumine viivad potentsiaalsed tudengid ära ning alles jäävad vaid kooli fännid ning kohalikud. See teeb Tartu ülikoolile võistlemise TTÜ (konkurents on tihe) ning Tallinna Ülikooliga (sorry, aga Eestis on kaks ülikooli, TTÜ ja TÜ, ülejäänud on kõrgharidusdiplomeid jagavad asutused) TÜ-le järjest raskemaks. Lisada fakt, et olen ise tallinlane, kaldun tugevalt TTÜ poole (ehkki Madli on toonud mõned küllaltki veenvad plussid TÜ kasuks :D). Mis erialale? Küsige midagi kergemat, eksamid on läbi.

1 kommentaar:

Madli ütles ...

kusjuures, Laur, ma ei teinud nalja nende argumentidega Tartu kasuks :D