laupäev, 21. juuni 2008

Sürr sürr.

Hm. Suht imelik tunne. Homme on lõpetamine, kuid sellele eelnev päev (ehk täna) on nii tavaline kui veel vähegi võimalik. Laupäev, päevane B-vahetus Statoilis, sajab, on kevad.
Muide, kes ei tea, siis eile hakkas astronoomiline suvi. Ja see NASA post sokkis veel midagi selle kohta ka, et eile oli kõige pikem päev ja lühike öö. Ma seni nagu eeldasin et see on Jaanipäev ikka. Vb USA-l on oma suvi.
Parandus: ladistab, on kevad. Plekk-aknalauad teevad nii mõnusat häält vihmaga... Tõsiselt, kui ma kunagi meie maja kap-remondi ette võtan, siis panen ma sellele plekk-katuse.
Eile sain töölepingu lõpetamise teate Signelt, Juuli on mul vaba. Siis otsustan ka ära, kuhu õppima lähen, vihjed ja soovitused on teretulnud, ka neilt, kelle soovitusi ja vihjeid ma juba tean.

Kommentaare ei ole: