esmaspäev, 14. aprill 2008

Tuju sitt ja olek paha

Viimane koolinädal. Võiks nagu eeldada, et võib juba hakata lõdvalt võtma? Mhmh, mida iganes. Tänase päeva olin haigena kodus, mis tähendab, et mul on neli päeva järgneva tegemiseks:

  • Psühholoogia:

    • u 30 lehekülge õpikust
    • genogramm

  • Ajaloo kontrolltöö
  • Kultuuriajaloo referaat
  • Füüsika
  • Matemaatika
  • Bioloogia


Loodan et enam uusi asju ei tule. Ajalugu ei tõmba seetõttu maha, et kui läheb nagu läheb, tuleb see vb uuesti teha.

Saadaks kõik selle sooja südamega perse ja hakkaks eksamitega tegelema, vähemalt mingi mõte. See kõik õppimine on ju tegelikult olnud ettevalmistus nendeks eksamiteks, kuid nüüd lõpus oleks nagu aeg rahulikult võtta? Nagunii on teada, et ma ajaloo, psühholoogia ega kultuuriajaloo riigieksameid ei tee, pregusel hetkel on need ainult segav faktor. Aga enne eksamite tegemist on vaja kool ära lõpetada... URRGRR ma olen nii vihane praegu et ma ei saa parima tahtmise juures õppida...

Blogimine ei aita viha leevendada. Ainult ajab vihasemaks. Ilmselt on põhjus, miks pole olemas ütlust "jagatud viha on väiksem viha" v midagi sarnast frustratsiooni kohta >:-|

Kommentaare ei ole: