laupäev, 26. aprill 2008

Kirjand

Meh.-
Niih, ekasmihooaeg on halanud...

Nagu näha, kirjand ei saanud hästi minna...

Niih, eksmai... eksamihooaeg on alanud, kirjandih kirjandi ja šokolaadiga. Siis plämas direktor pisut, siis kuulasime raadiost kultuuriministri sõnavõttu, direktor pölämas veel reeglitest ning kl 10.16 algas eksam. Võimalikest teemadest valisin seitsmednda: "Olla nagu kõik või jääda iseendaks." Põhjus just selle teema valikuks? Ei tea. Ju siis oli mill3est kirjutada. Puhtandi lõpetasin täpselt kl 3:00, seega oli minu kirjandiajaks 4:44 (bnagu ma pärast tähele panin). Praegu olen kodus, vaatan "Balls of Furyt" ja naudin üliaeglast netiühendust. Ühtupoole ehkl võtan kätte ja parandan jalgratta ära.
Hiljem vb. kirjutan juurde.

Tundub, et kästsi kirjutamine rikubl arvutil kirjutamise oskust, meelega sellesse postitusse vigu pole tehtud, lihtsalt parandamisega olen kitsi olnud.

PS: eelpoolmainitud märkus ei tähenda, et ma arvan, nagu oleks mul eksam halvasti läinud, vaid märgib asjaolu, et ma sõna eksamihooaeg kolm korda valesti kirjutasin.

Kommentaare ei ole: