reede, 4. aprill 2008

Südamest saadan persse iga viimase kui isiku, kes kunagi poest leitud asja endale on jätnud, selle asemel, et see infoletti viia. Sitt päev, täies ulatuses... v noh, algas normaalselt, ma jõudsin õigeks ajaks kooli... It's all downhill from there. Füüsikaga tundub, et ma olen TTÜ lõpueksami maha maganud (täna ei toimunud seal igatahes midagi) Ning poes unustasin ma pleieri koos klappidega (kokku olen nede eest 1600 krooni välja käinud, ehkki praegune väärtus oleks ehk kuskil 800-1000 ringis) proovikabiini. Teen oma ostud lõpuni, istun autosse, taipan... krt. Vaikne on. Padavai tagasi proovikabiini, sealt leian... tühjuse. Infoletis ei teata ka midagi.
Samuti ajavad tõsiselt vihale inimesed, kes lihtsalt EI VIITSI riideid pärast proovimist oma õigesse kohta tagasi panna, nii et proovikabiinis on võimatu midagi riputada. See on üks põhjus, miks klapid maha jäid, pidin need riputama mitte nagisse, vaid proovikabiini konstruktsiooni külge, kus need lahkudes kahe silma vahele jäid (Ma pean kurat ka nii pikk olema, et ma selliseid lollusi teha saaks).

Niih, nüüd olen rahulikum. Kuum dušš on mõnus asi. Ja nüüd Raili juurde.

Kommentaare ei ole: