teisipäev, 15. aprill 2008

to Muusika or not to Muusika

Imelik. Ma vihkan täielikku vaikust (või mingit monotoonset kuminat kõrva ääres, nagu mu arvuti seda harrastab). Ent ma ei suuda korralikult keskenduda, kui mängib mõni lugu, mille sõnu ma tean või millel on väga hea viis, see seob ennast mu mõtetega ja ma jään ajaloo materjalis ühte kohta mitu korda üle lugema, kuna pean nentima, et mul pole õrna aimugi mis ma just lugesin. Seatbelts & Steve Conte - Rain on nt täiesti lootusetu, ma jään seda orelisoolot ja sõnu kuulama, kuna ma tean neid mõlemaid väga hästi. Aga samas kraam, mille sõnad mulle rohkel määral tuttavad ei ole, kuulub tõenäoliselt gruppi, mida ma ei taha kuulata või mis on teatava tuju lood (vihasena Kid Rock - Bawitdabat näiteks... sitt näide, selle sõnu ma tean ja karjun kaasa. Te ei taha mind siis näha). Bleh. Mis ma pean tegema? StarFM-i ikka kuulama ei hakkaks juu...

In other news, kiisul on teine noorus, tormab mööda tube ringi nagu pooleaastane kassipoeg, tõsi, massiivse hiirekeldri tõttu poolteist korda laisemalt kui tol ajal... Ja mul on tunne talle ei meeldi punk jazz (ei oska seda teisiti kirjeldada)

Tip of the day: Ärge kunagi teritage harilikke pliiatseid nii teravaks, et need sõrme võivad torgata. Ma sain praegu tahtmatu tätoveeringu...

EDIT: Kuulasin just Bawitdabat. Käed väsisid ära :D

Kommentaare ei ole: