esmaspäev, 23. märts 2009

Pii, pi pi pii

Kas olen ma tõesti teistest omaealistest napalju vanem, et ma ainsana mäletan Pi-laulu? Vist Möldri Sassi (Aleksander Müller) sulest imetud lookene? Tean, et vanas Sipa korteris, vannitoas, selle seina peal, mis vana Vjatka pesumasina kõrval oli, peaks keraamiliste plaatide ja pahtlikihi all ikka veel pliiatsiga üks salm tollest laulust kirjutatud olema.

Kuna ma kuskilt selle laulu sõnu ei leia, siis otsustan siia kokku koguda kõik salmid, ms kuskilt selle kohta leian v ka ise välja mõtlen. Niisiis:

"Pii laul" ehk "Pi laul" ehk "Bi laul" ehk "Kumma-umma parempi" ehk "Kumma-umma parembi"
(variandid siis selleks, et otsijad selle üles leiaksid).

Pii, pi-pi-pii,
kumma-umma parempi,
Kas tugitool või diivani?
Maganud ma olen nende mõlemitepi,
ikka diivani on parempi.
Pii, pi-pi-pii, pii pi-pi
ikka diivani on parempi.

Pii, pi-pi-pii,
kumma-umma parempi,
Saporožetsi või Volga pi?
Sõitnud ma olen nende mõlemitepi,
ikka Volga pi on parempi.
Pii, pi-pi-pii, pii pi-pi
ikka Volga pi on parempi.

Pii, pi-pi-pii,
kumma-umma parempi,
Kas brüneti või blondi pi?
Maganud ma olen nende mõlemitepi,
aga punapea on parempi.
Pii, pi-pi-pii, pii pi-pi
aga punapea on parempi.

Pii, pi-pi-pii,
kumma-umma parempi,
Kas Stalini või Hitleri?
Kongis olen olnud nende mõlemitepi,
ütte sitta on nad mõlempi.
Pii, pi-pi-pii, pii pi-pi
ütte sitta on nad mõlempi.

Pii, pi-pi-pii,
kumma-umma parempi,
Tartu Ülikool või TPI?
Eksmati olen saanud nende mõlemitepi
Aga Tartu ikke parempi (Aga TPI on parempi).
Pii, pi-pi-pii, pii pi-pi
Aga Tartu ikke parempi.

Kahjuks ei tule praegusel hetkel lambist rohkem meelde, mäluvärskendused on teretulnud, nagu ka mingit inffi loo algupärandi ja tõlgete allika kohta, ei ole kahjuks ise leidnud.

Kommentaare ei ole: