esmaspäev, 8. detsember 2008

On, millest kirjutada...

...ja kirjutan ka, aga mitte praegu. Praegu on vaja määramata ja määratud integraalid, nende arvutamine ning arvread selgeks saada, sest muidu on kõrgema matemaatikaga ikka väga sitt seis.

-19:20-

Kõrgema matemaatikaga on ikka väga sitt seis. Töölt ma üle 10 punkti ei looda. Kokku kolm tööd, iga töö maksimum 40 punkti. Üks võimalik ümber teha, ajad 12. ning 19. detsember. Eksam max 80 punkti. Kokku 3*40+80=200 p. Et ainet läbi saada, on vaja 100, et üldse eksamile saada, on vaja 40 kontrolltöödest. Mis tähendaks, et kui ma selle 40 ka kokku saan, siis eksamil peaksin ma saama vähemalt 60 punkti, et aine läbi saada. Mida ma ei saa.

Ühtlasi sain teada algebra arvestustöö aja: see neljapäev. Et saada eksamile, pean seal saama 15 punkti 30-st. mis ühtlasi tähendab, et eksamil pean ma aine arvestamiseks saama 35 p 70-st. Arvestustöö on kogu semestri materjalide peale.

Programmeerimises on kodune kontrolltöö, mille ma peaksin kõrge hinde saama (see tähendaks, et ma ei pea arvutiklassikontrat tegema. Tahvlipraks on vist küll igal juhul...)

Seega: vaja ära teha:
  • Programmeerimise 2. kodune kontrolltöö, kolmapäevaks.
  • Algebra ja geomeetria kordamine ja MathCadi ning Exceli ülesanded, neljapäevaks,
  • Kõrgema matemaatika kordamine, reedeks.


  • Praegu on veel ka joonistamises lõputööde tegemise aeg. 2 natüürmorti, A1 paber, portselan ja orgaanika (pudelkõrvitsad). See oleks nagu väga nõme aine, kust F saada, seega tuleb need ka kuidagi ära teha. Ehkki prioriteet see eriti ei ole. Kaalutud keskmist (mille alusel toetusi jagatakse) mõjutavad rohkem siiski neljapunktiained. Nagu kiuste: neid aineid on neli, kolm neist on puhas matemaatika. Füüsikaline maailmapilt on lebo teistega võrreldes.

    Tahtsin siin tegelikult headest asjadest kirjutada, aga hetkel on räme deprekas. Sorry. Kui tuju parem, kirjutan kahest sünnast (millest ühe ma maha tuupisin) kahh.

    Kommentaare ei ole: