esmaspäev, 1. detsember 2008

Ilmast ja blogi varjuelust/poolsurmast + pisut reklaami

Ilm on nüüd jõudnud kanoonilise sügise valemini: külm terav vihm, vastik tuul, ja temperatuurid just üle nulli, nii et kõik lumi, mis vahepeal sadas, sopaks on muutunud. Nii poriseid kingi kui täna 12 minuti rattasõidu jooksul sain, pole ma veel loengus kandnud. Kuna loeng jäi ära. Ainus loeng päeva jooksul. Oh joy. Asja tegi eriti lõpusaks fakt, et ma pidin tagasi koju ka sõitma ning et ma unustasin kindad koju.

Nagu näha, on blogi viimased kuu või kaks end suht hüljatuna tundnud. Täna jäin mõtlema, miks see on.
Kas probleem on selles, et mul pole viimasel ajal peale ilma enam millestki kirjutada, kas ülikooli tulekust saadik on mu elu siis tõesti nii igav?

Vastus: Ei.
Peamised põhjused, miks ma pole blogiga tegelenud, on (sageduse järjekorras):
1. Blogi potentsiaalne objekt tundub liiga ebatähtsana, ei oma mu elus piisavat tähtsust (näiteks: see, et ma Nõo Reaalgümnaasiumis meie lennu poolt välja töötatud etendusega esinemas, ilma et mul enda katset oleks olnud (vaakum ebapiisav)), seega ma rohkem ei viitsi kui mul pole aega selle kohta postitust valmis voolida (praegunegi postitus on tegelikult viitsimatuse tulemus: Ma ei viitsi kontrolltööks õppida) või
2. Blogi potentsiaalne objekt on mu elus tähtis, ent ma ei tunne mingit vajadust seda kogu maailmale teatavaks teha (näiteks: mõelge midagi huvitavat välja, äkki panete täkkesse).

"Me katkestame oma programmi erakorralisteks tasumata teadaanneteks!"

Sõitke Tudengibussiga!
Piletihinna 70 kr. eest saad sama mugavad istmed nagu ekspressrongis ning odavama ja kiirema sõidu kui aeglases rongis, (enam ei pea odava pileti nimel kunstnaha ning 2 mm polstriga üle tõmmatud raudpinkidel tagumikku valutama!!!), korraliku lugemiseks piisava valguse, ning wifi ühenduse, mille kiirus enamikus kohtades täiesti arvestatav. Suures bussis on lisaks ka tee- ja kohvimasin ning mikrolaineahi (suure bussiga pole ise sõitnud, ei tea).
Pileti saab osta Tudengibussi kodulehelt
Tudengibuss sõidab reedeti ning pühapäeviti Tallinna ning Tartu vahel. Buss väljub 15:00 TTÜ peahoone eest, peatub 15:15 Viru peatuses ("Estonia" ning Musumäe vahel), ning 15:20 Sossimäe peatuses (Sikupilli keskuse ning Zelluloosi vahel). Tartusse jõutaksse ca. 17:45, peatustega peatuses Tartu Näitused (Maaülikooli Torni ühika ees) ning Vanemuise ees alumises parklas.
Buss väljub Tartust uuesti 19:00, 19:05 on peatus Torni ühika ees (bussipeatus Tartu Näitused), Tallinnasse jõutakse orienteeruvalt 19:30 (ajavahe Tartussesõiduga põhjustatud bussi magnetilisest "lõuna"-laengust, mis põhja poole sõites bussi kiiremini liikuma paneb :D), peatustega samades kohtades, kus Tartussegi sõites.

70 KROONI, inimesed! see on poole odavam kui bussiga ja õlle jagu odavam kui rongiga! (see peaks nende slogan olema...)

"Reklaamipausi lõpp. Me jätkame nüüd poolelijäänud programmiga kus kibestunud blogija räägib, kui mõttetu ta blogi on ning kui hall ja nõme on sügisene ilm. Head lugemist!"

Kuna tõenäoliselt see olukord lähipäevil muutumas ei ole, siis teen asja ametlikuks: Kuulutan oma blogi poolsurnuks.
Siinkohal ka üks esmapilgul irooniliselt ajastatud soovitus: registreerige end mu blogi lugejaks (kui ise blogger.comi kasutaja) või kasutage Atom feedi oma lemmik uudistelehitseja piinamiseks (saadaval lehekülje allservas). Miks? Sest selle lehe regulaarne kontrollimine on suht tänamatu tegevus. Teil on lihtsam asju teada saada siis, kui on midagi teada saada.

Suuremad otsused ja muutused oma elus arutan ma ikka siin läbi, kui mitte muu pärast, siis kasvõi selleks et asjast ise mingit paremat pilti saada, mis palju lihtsam, kui kõik kirjas on.
Hetkel on mu suurim probleem aga eksamite sooritamine ning suurim motivatsioon puhkus mis järgneb, kui ma eksamid esimese korraga sooritatud saan. Ei ole suurem asi lugemis- või kirjutamismaterjal.

2 kommentaari:

Madli ütles ...

oh Gott, Laur... ka mina olen üliõpilane, möllan hullult oma referaatide ja eksamite kallal ja IKKA leian aega oma blogi täitmisest. Seega, peab tunnistama, et sa lihtsalt ei viitsi, või puudub motivatsioon. MOTT.
Mida ma öelda tahtsin... ära lõpeta kirjutamist ega kuuluta blogi varjusurma, millega ma muidu oma vaba aja veedan?

Laur ütles ...

Ma ütlesingi muide, et probleem on rohkem viitsimises, mitte ajas.

Ma ei tea, millega sa viimased kuu aega mööda saatsid, viimane postitus oli 6. novembril...