pühapäev, 1. veebruar 2009

AE ja KMat

"Sooni was absent from Logic… it was mutual, I’m sure, but a little worrying." - Tales of MU

"Did you bring any weapons?"

"Just me brain and me fists."

"That's two weapons, atleast."

"I've got
two fists."

"Yes."

"..."
--Void Dogs
Alexandra Erin ikka oskab kirjutada.

In other news, Kõrgema matemaatika eksam 50 p (täpselt nii palju kui ma lootsin), semestri pealt sain 52, seega 102 punkti 200, seega 51%, seega sain ma Kõrgema mati sel semestril tehtud, YOOWOOHOOOO!!! ja waii~~!!! (näruse E peale küll, aga vähemalt ei jää ma seda kordama). Kaalutud keskmiseks tuleb mul tnslt midagi 1.1 ringis... nii et sel semestril tnslt toetusi ei saa. No mis siis ikka. Õppetund järgmiseks semestriks: Tee kontrolltööd korralikult ära, on eksamil lihtsam, pluss ei ole pinget, et kas aine saab läbi või ei (Ainus aine, milles kontrolltööde pealt üle poolte punktidest kätte pole võimalik saada, on Algebra.
huhh...

Kommentaare ei ole: