pühapäev, 8. veebruar 2009

Rong lahkub jaamast - EI OLE LAULUSÕNAD!!! Benton pani mu postituse nime lihtsalt pihta ;)

Hehee... puhkus läbi, tuju normull.
Veider on see, et kogu puhkuse olin ma pmst zombi, midagi nagu ei viitsinud eriti teha. Mängisin arvutimänge ja lugesine koomikseid ja magasin iga päev 10h ja olin ikka uimane ja väsinud nagu viimne lohh. Nüüd, viimasel päeval, on uus energia, ilmselt oli puhkusest kasu. Õnnestuks see energia nüüd veel õigesse kohta (õppimine) rakendada, oleks kõik mured murtud, ajee.

Täna on ka viimane päev osadele ainetele registreerimiseks. Vajalikud ained on võetud, ülejäänutega on (Heh, Madis Tänava on minuga ühe rongi peal :D, tuli just siit mööda) aega kuni 22. veebruarini (ehkki enamik neist on mul ka juba võetud). Jama on see, et tunniplaani järgi on mul kattuvus matemaatilise füüsika ja algebra & geomeetria tundidega... loodame, et tunniplaani pisut muudetakse. Kui ei, pean valima Mat. Füüsika, kuna see on uus aine. Esmaspäev on mul praktiliselt tühi, selle peab koduse õppimisega sisustama.

Rong on tuubil täis, istekohti enam pole. Hea et ma paar minutit enne rongi jaama jõudmist kohale jõudsin, muidu peaksin oma pakkide otsas istuma (Meh, mul on reisikotitäis riideid kaasas, väga ebamugav ei oleks.

Tartus näeme :D

2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Küsimus: kas sul algebra ja geomeetria juures polegi kirja "Registreeringut ei saa tühistada"?

Laur ütles ...

On küll. Ma mõtlesin selle all, et ma pean minema Mat.Füüsika loengusse, ja AG-d iseseisvalt tuupima. Pealegi peame selle aine nii või naa ära tegema, see on kohustuslikus moodulis.