neljapäev, 21. august 2008

Sitt päev, lilleke.

Päikene paistab ja
vihma kallab,
raadio peksab
segast!!!


Öövahetus, mon amiga, ei ole tore asi. Kell on kuus õhtul, ma ärkasin just, mul on peavalu, olemine suht sitt ja seedimine toimub vist pisut valedes organites, igatahes normaalne see olukord ei ole. Hetkel näen vist välja nagu pohmas lammas kes teab, et teda pügamine ees ootab.

Mitte et see esimene kord oleks, kui on 46 h järjest ärkvel oldud, vahe on aga selles, et siis on enamasti öine aeg veedetud rahulikult õlut libistades, mitte aktiivselt ringi liikudes ning oinaid teenindades... okei, kliendid olid tegelikult eile... emm täna... päris normaalsed.

Ja 30-nda A vahetusest pole ma ka lahti saanud... Janno, aitad hädast välja?

Nüüd on päev puhkust, siis kaks 6h vahetust ja siis veel üks öövahetus... näis, kui elus ma siis olen.

Meh... mängin nüüd laipa ja loen "Coming of the Darkstari."

A, korteri suhtes niipalju, et isa sai Opelile kärukonksu, seega ma saan oma voodi sinna vedada.

Kommentaare ei ole: