reede, 8. august 2008

Korter

Ajee, raadiost mängib "Eighties coming back" ja mul tuli mõte blogida.

Kõigepealt pikast vaikusest.. ("Aga meil on ju palju uusi kanaleid, nagu Našõi kinoo, Pervõi baltiiski kanal..." - Hunt, Pehmed ja Karvased, just praegu... ROFLMAO :D )

Nii. Kõigepealt pikast vaikusest: 2. augustist olen taas Statoilis tööl, et Tartus elamiseks pisut algkapitali koguda. See kuu on ropum veel kui juuni oligi, ehkki kogemust on ka juba pisut rohkem (kassaraportid ei võta enam tervet tundi aega...
("ostame Kaviivi Meve Pivaatide DVD!" "...mille?" - Parts ja Laar) suht lootusetu, peab teleka kinni panema vist)
See kuu on ropum veel, järjest viis päeva jutti ja siis paaripäevaste vahedega graveyard shiftid. 12h vahetustega päevadel on mul aega peale töö veel süüa ja magada.

Hmm... vaatan Hannibali ära, siis kirjutan korterist ka :D

Niih.

Korteri kohta niipalju: saadud Madli õe tutvuste kaudu, jagame kolmetoalist korterit veel ühe tüübiga, korter asub Annelinnas, keskküte, kommunaale ei pea maksma, möbleeritud. Hind 4000 kahe peale (umbes nii ma kahtlustasin et see olema hakkab).
Ega ma rohkem ei teagi. Madli läheb millagi vaatama (anna teada millal, vb saan kaasa tulla), aga 99.9% jääb see pakkumine selleks, mille me võtame.

Nooja nüüd, kui tekst valmis, ei ole mul netti. Jeaa! bleh---

Kommentaare ei ole: