kolmapäev, 28. mai 2008

Ajavoog - neljas mõõde

Noo nii. Nii juhtub, kui keegi pinda ei käi, et miks sa blogi ei kirjuta. Twitteris viimane postitus ka 17 päeva tagasi (mis on hea, sest nagu olen kuulnud, on twitter vahepeal mitu korda käpa maha pannud ja keeldunud kliente teenindamast).
Järjest rohkemad inimesed saavad öelda, et neil on eksamid läbi. Minul seda luksust kahjuks veel ei ole, ning ühtlasi olen ma viimaste seas, meie koolist päris viimane, kes seda öelda saab. Füüsika eksam on viimane eksam eksamikalendris (kui mälu ei peta), ning mina olen ainus loll kes selle valinud on. Ei teagi kohe, kas peaks seda kahetsema või mitte... Arvestades meie gümnaasiumi füüsika taset oli see vist üks äärmiselt idiootne tegu, ja sellevõrra peaksin ma vist rohkem õppima. Põhiprobleem on selles, et tegu ei ole niivõrd meeldetuletamise (millal mul midagi selge on olnud?), kuivõrd otseselt tuupimisega. Tuupimisega, millega ma vist peaks varsti pihta hakkama?

Laiskus tapab. Ergo, ma pole laisk olnud, sest viimase kontrolli ajal olin ma elus, reibas ning tegevuseks valmis. Lihtsalt, kuni tegevus ei hõlma õppimist. Näiteks: 30. mail esineb gümnaasiumi meesansambel "Multivõru " (selle nime taga on pikk ja lai seletus mille ma ehk kunagi siia postitan) Pirita Vaba Aja keskuses üritusel "Noorte teatriöö/noored talendid" praktiliselt kogu repertuaariga, massilised 11 lugu(!), neist üks spetsiaalselt selle ürituse jaoks vokaali seatud. Ja selle jaoks oleme usinalt proovi teinud. Samuti olen leidnud endale töö: juunis ning augustis võib mind 40 tundi nädalas leida Järvevana Statoilist, kas leti tagant, külmkapist, või väljast. See raha kulub hädasti ära...

Igatahes ei ole see sellise pika vaikuseperioodi õigustamiseks mingi vabandus. Niisiis, ma ei teesklegi et see seda on vaid ütlen ausalt: minu blogi, teen mis tahan, põletan maha kui vaja. Mida muud olen teinud:
Olen vaadanud Monthy Pythonit (1 hooaeg + 2 filmi)
Olen vaadanud Macross Frontieri (kes ei tea, ei tea, tunnen kaasa) ja muud animet,
Olen lugenud palju palju asju internetist ja liiga vähe raamatutest,
Olen kätte saanud DSD II diplomi (Deutsche Sprachdiplom, euroopa keeleoskuste sertifitseerimistabelis C1 taseme saksa keele diplom)(Ausalt oleks selle äärepealt ära unustanud...)
Olen juba kaks päeva tööl käinud, ja maigu suhu saanud, mida klienditeenindaja töö tähendab,
Olen kolm korda muru niitnud, ja pean seda homme jälle tegema, kui ilm lubab,
Olen mänginud lolli, olen mänginud Focust, olen mängind kitarri, pole mänginud kulli,
Olen ostnud lõpuülikonna, mis must kui öö (kuna minu suurusele pole lihtsalt tumedat saada, ning hele on kuradi ebapraktiline, kui igapäevaselt ei kanna),
Olen veendunud, et shoppamine ON täiskohaga töö, kui seda korralikult teha,
Olen sõitnud autoga, olen sõitnud bussi ja trammi ja trolliga,
Olen jooksnud jutti kolm kilomeetrit, lihtsalt sellepärast et muusika oli hea ja väsimust ei olnud, ja nii mitu korda,
Olen aidanud kraavist välja tõsta pisut jokkis tuttavate soomlaste autot (vb ei olnud jokkis, nende puhul on raske aru saada...),
Olen nii mõnestki kohast öösel jala koju jalutanud, kusjuures ühel korral sain küüti suvaliselt trollijuhilt,
... kurat, igasugu asju tuleb meelde, kui liiga kaua mõtlema jääda.

Kommentaare ei ole: