laupäev, 17. mai 2008

Matemaatika eksam

Konnichiwa! ・こんいちわ!・
Reedel oli siis üks neist eksameist, mida ma tõsiselt kartsin: Matemaatika (teine on füüsika, nüüd on vähemalt matemaatika eksamist kogemus, kui vara tuleb õppima hakata).
Üllataval kombel läks see küllaltki hästi, esimeses osas tean ma ainult ühest veast (kolmnurga pindala valem a*b*sin γ ? eip. 1/2(a*b*sin γ)) mis läks maksma 2 punkti, ja teises osas, mh. a: ei teadnud sin2x valemit, 4 punkti. Ma olen kindel, et kusagilt läheb veel punkte kaduma, ehkki ma püüdsin vormistusega mitte ühtki ära kinkida, aga ikkagi, kui eksam tuleb 90 punkti lähedale, olen ma pääris rõõmus.

On other news: Juunis ja augustis olen ma tööl (juulis mitte ;D) Järvevana Statoilis (neid on seal neli, mina olen selles, mis on Kia keskuse kõrval, ehk siis selles neist kahest viadukti ääres olevast, milles ei ole autopesulat). Tuleg külla :D (soodukaid kahjuks teha ei saa... neid ei saa ma isegi).

Kommentaare ei ole: