pühapäev, 2. märts 2008

I'm back.

Teatava surve tõttu olen vist sunnitud selle blogiga edasi tegelema... kui tuju on. Ma ütlesin kohe alguses, et mul ei ole aega ega viitsimist sellega tegelda.

Vaatasin täna üle pika aja telekat, whoo. Margerit nägin kah. Superstaari saates on ta koguni nii tähtsal kohal, et tema nägu võib iga saate lõpus näha.

Vahepealse aja kokkuvõte (alates eelviimasest postitusest):

Käidud on: Anijal laululaagris, koolis, apteegis, tanklas, elektroonikapoes, TTÜ-s, kodus, kuuris, internetis, dire kabinetis, vihma käes, autos ja autoga, jala, käte peal, tagurpidi, poes, uksest, aknast, saunas, Marti juures (või Marti juures saunas, need võib ühte ka lugeda), Kristiine spordihallis. Ninali pole käinud.

Saavutatud on: Anija kontsert ilma massiivsete käkkideta, koolis töölepingu lõpetamine, kahekordne päeva meister ping-pongis (osalejaid 4), väike plastikumõlkimine, 3 nädalat kestev nohu, kokku pandud umbes viieteistkümne nimetusega koolitööde nimekiri, mis ära tuleb teha ja mida ma teha ei viitsi (niipalju siis lubadusest...), vaadatud läbi Hagane no Renkinjitsu (Full Metal Alchemist) ja propageeritud inimestele Cowboy Bebopi.

Tõsiselt, inimesed, proovige vähemalt Cowboy Bebopi vaadata. Kui teie arvamus animest on kujundatud Dragonball Z ja Digimoni järgi, siis ma saan aru, et see ei saa teile meeldida. DBZ ja Digimon on jaapani Tom&Jerry, ja on pmst mõeldud mängukaartide reklaamimiseks. Cowboy Bebopi sihtgrupp on täiskasvanud ja kvaliteet on vastav. Kui ise ei leia, ma olen nõus teile DVD või minu pärast CD-de peal selle tooma.

Jup, minust on vist otaku saanud. Kahju kohe...

Igatahes, kooli tehniku-administraatori-remondimehe-võtmehoidja ametist olen nüüd vaba, homme annan võtmed ka ära. Ja väga hea, sest itti ei tule. Ma tõsiselt kahtlen, kas ma midagi infotehnoloogia alast õppima lähen. Pigem füüsikaõpetajaks. Või midagi arvutigraafika või helitöö alast, aga selles pole ma kuigi tugev ja pealegi nõuab helitöö solfedžot, mida ma olen kõigest umbes veerand aastat võtnud. Sõjaväes on aega kõigi võimaluste üle korralikult järele mõelda (mis ma vaene mehekene siis teen, kui mind vastu ei võeta? Siis kõik plaanid puhta segi). Kui ma füüsikaõpetaja tee jalge alla võtan, siis vb saab Madli ka oma tahtmise ja ma lähen Tartusse õppima...

Kell on 0:00. Aeg postitada

PS: ma pean enda Time Zone vist Bagdadi peale muutma, blogger lollpea ei saa aru, et meil on siin talveaeg.

Kommentaare ei ole: