kolmapäev, 19. märts 2008

"Brötkock porr!!!" - Janno

Enne kui postituse juurde jõuan, pean ütlema, et Blogger on oma lehte disainides väga head tööd teinud, kui oskusi on, võib pea kõike muuta. Oskusi mul, loomulikult, pole.

In other news, ma käisin Rootsis (uudis v asi). Oli täitsa okei ettevõtmine, sai nalja ja ka kultuuri (ei olnud mingi puhas joomatripp, ma tarbisin üldse vaid 4 õlut ja ühe koksi), kaarte mängitud (pokker, teistsugune pokker, Texas Hold'em pokker, küüned perse ja turakas), Starlight Lounges mõnusalt aega veedetud, Air Hockeyt mängitud (2x Railiga viiki), häid ja halbu tuttavaid kohatud, Vaasa muuseumis käidud, palju pahna söödud, raha raisatud ja hot-dogimüüjaga eesti keelt räägitud.

Enne seda, nädalavahetuse esimesel päeval oli Enelisi sünnipäev, mis leidis aset Õismäel Enelisi sõbranna korteris. Ka seal ma vana kainik ei joonud, kuna olin autoga. Hiljem liiguti edasi levikasse (baar v pubi v joomaplats, ei teagi kohe, nimega "Levi'st väljas"), kohta, kuhu ma tõenäoliselt niipea uuesti ei satu. Muusika oli küllaltki hea ja õlu odav, kuid sealne seltskond on minu jaoks liiga alternatiivne. Kollektiivselt.
Kingituseks tegin Enelisile pildi temast endast, ja see on esimene joonistus elus, millega ma ise enam-vähem rahul olen (ehkki seda, mis seal kõik veel valesti on, tean ma väga hästi).

Enne seda oli veel Kuum Tõhg 2008 nagu Viki Vassiljev selle ümber ristis, mille jaoks oligi see valgusrežii, millega ma kolmapäeval kella poole 3-ni tegelesin (vt. Twitter). Üritus läks korda, afterparty läks metsa poole nagu eelmine aastagi. Ma pole pohmakaga harjunud, järgmise hommiku esinemine ei olnud just väga energiline ja oli ühtlasi esimene etteaste kooli laval, mida ma ei teinud ülikonnas.

Ah jaa, Rootsist veel niipalju, et Bacardi Razz ei ole hea asi, vähemalt minu arvates.

3 kommentaari:

Madli ütles ...

kahju, et sulle ei maitsenud :(

Laur ütles ...

Hehe... mulle ei maitsenud üldse alkohol tol õhtul, nii et vb veel hakkab maitsema...

Madli ütles ...

no loodame :D