teisipäev, 15. jaanuar 2008

grrbbzzz.t Selline kokkujooksnud tunne oligi täna eksamil.

Mul oli ette valmistatud 1 1/4 A4-ja saksakeelset, gramatiliiselt gorrektset sodi, millest sehr geehrte Herr Rösel tegi ka sakslasele mõistetava teksti. See oli mul ette valmistatud, aga mingil põhjusel (kas kõik Küti tähtkuju inimesed on laisad nagu kassid?) ei õppinud ma seda korralikult pähe. Lisada fakt, et plakati tegemise jätsin ma viimasele päevale (ööle) enne eksamit ning kokku panin selle eksamipäeval, ning teksti hakkasin õppima kaks tundi enne eksamit, ja tulemuseks ongi briljantne "emm.. sorry eksamikomisjon, leider habe ich alles vergessen und jetzt stehe ich hier wie der letzter blöder Idiot." Eesti eksamiosal sain 16 punkti, mis on üllatav, arvestades, et ma grammatikat üldse ei jälginud. Saksa? eks näis. Igatahes, vastu taevast läks asi.

Aitab halast. Igatahes, koju jõudes vajusin ma košš voodisse nagu olin ning ärkasin 4h hiljem selle peale, et tuba oli külm kui hundilaut. Ja nüüd olen ma arvuti taga, matemaatika on mul tegemata (loogiline ju), ja üleüldse peaksin ma magama.

Üks on kindel: oma tulevastele lastele ma magamistuppa arvutit ei luba. Ja kuna kogu see hüüe väga loogilist rada mööda on läinud, siis... grrbbzzz.t

PS @Madli: 16 punkti 20-st. 80% ei ole väga halb, aga klassi arvestuses ikkagi eelviimane tulemus. Nii et ma tõesti ei osanud, võta tõsiselt või sarkastiliselt :D

PPS: Sain teada, et tegelikult sain ma ikkagi 17 punkti, mitte 16. woohoo. Tõsiselt pöördes praegu |-

Kommentaare ei ole: