laupäev, 12. jaanuar 2008

Esimene post, ja juba vingun. Või siis mitte.

Nih, Twitter on tore asi, aga mõnikord tahaks pikemat pahna ka välja hüüda, 140 tähemärki jääb lihtsalt liiga lühikeseks. Nii et sai siis ette võetud see ajaraisk ja tehtud blogi. Mida ma nagunii unustan uuendada.

Vedelen voodis ja idee kohaselt kirjutan saksa keele projekti. Eksam on esmaspäeval, nii et praegu, emm... nüüd juba 2 päeva enne seda on ideaalne aeg materjali otsima hakata, või mis? Ei? Liiga hilja? Minu meelest ka, enamus oli siiski juba olemas, tõsine rekord minu jaoks (aplaus palun).

Igatahes, mis ma originaalis hüüda tahtsin (ja Twitteris ka välja hüüdsin) on efektiivseim moodus voodis asjade paberilt ümber trükkimiseks: Vaja on Maailma Atlast ja BBC raamatut "Planeedid," lisaks ühte tühja õllekannu. Maailma Atlase paned põlvedele klaviatuuri alla (istuv asend), "Planeedid" leiab koha monitori all, et seda madratsi peal stabiliseerida, ning õllekannu najale toetad ümbertrükitava paberi. Kannu asemel võib kasutada ka Zippo bensu pudelit, välist kõvaketast või kassi (Välise kõvaketta puhul arvestage, et selle kukkumise korral mina kahjusid ei pleki).

Nüüd jääb üle veel loota, et ükski tuttav siia lehele ei satu, ning kui satub, siis ära ei tunne.

Ahjaa, mu Twitter on http://twitter.com/TomCC, sinna kriban ma inglise keeles ja veel hullemaid mõttetusi kui siia.

Heippa!, tegelen nüüd projektiga edasi, ehk (kui Seatbelts ikka mängib ja näärmed und eritama ei hakka) jõuab täna öösel valmis.

Kommentaare ei ole: